Heureka.sk - overene zakaznikmi

Zľava 2% iba cez eshop - kód "promo2".

Blog

Kompletný sprievodca: Ako správne odoslať balík?

Každý kto už využil nákup alebo predaj na internete vie ako poteší, keď dorazí balík s očakávaným obsahom. No čo keď by toto prekvapenie namiesto radosti prinieslo sklamanie? Čítať viac

Sprievodca kvalitou a rozlíšením fotografií pre tlač

Fotografie sú oknami do minulosti, zábermi nášho súčasného života a mostami do našich snov. Ich zachytenie a uchovanie je úlohou, ktorú moderná technológia zvláda s prekvapivou presnosťou. Čítať viac

Návody na vytvorenie originálnej záložky do knihy

Vytvorte sebe a svojim blízkym originálne záložky do kníh. Tu nájdete tie najlepšie návody. Čítať viac

Návod, ako napísať dokonalý životopis

Dobrý životopis je cestovným lístkom do vašej kariérnej budúcnosti. Tieto veci vám pomôžu prekonať konkurenciu a dostať vašu vytúženú pracovnú pozíciu. Čítať viac

Plagáty a ich história

Plagát ako propagačné médium už má za sebou viac ako storočie dlhú existenciu. Prečítajte si, ako sa postupne menila jeho forma, obsah, či technológia výroby. Čítať viac

Ako správne napísať adresu na obálku, balík či pohľadnice?

Adresa je kľúčovým prvkom pri doručovaní pošty, či už ide o obálku, balík alebo pohľadnicu. Správne napísaná adresa zabezpečuje presné a bezproblémové doručenie zásielky do rúk jej príjemcu. Čítať viac

Čo je to Dibond a ako ho viete využiť?

Možno ste sa s týmto materiálom už stretli, alebo aspoň poznáte tento názov. Ak nie, prečítajte si nasledujúci text a my sa vám pokúsime, čo najlepšie priblížiť tento perspektívny materiál, nazývaný Dibond. Čítať viac

Tipy, ako vytvoriť efektívny rodinný kalendár

Ak chcete efektívne spravovať rodinné udalosti, odporúčame vám založiť si rodinný kalendár. Ako na to sa dozviete v našom článku. Čítať viac

Ako tlačiť doma ekologickejšie a úspornejšie?

Ak doma potrebujete často tlačiť dokumenty, poradíme vám, ako to robiť čo najekologickejšie. Čítať viac

16 tipov, ako vytvoriť dokonalý plagát

Plagáty sa stali reklamným médiom už v 19. storočí a odvtedy sú jedným z najobľúbenejších tlačených marketingových materiálov. Ich veľkosť priťahuje pozornosť a cenovo výhodné možnosti tlače vám ponúkajú skvelú návratnosť investícií do reklamy. Čítať viac