Akými prezentačnými systémami sa vyzbrojiť na promo akciu?
Promo akcie, inak nazývané aj propagačné akcie, môžu jednoznačne pomôcť pozdvihnúť vaše podnikanie na vyššiu úroveň. Kreatívna téma vašej promo akcie a spôsob jej prezentácie, resp. už len skutočnosť, že organizujete takéto podujatie, vás totižto dokáže odlíšiť od konkurencie a vyšvihnúť ponad ňu. V očiach verejnosti tak zaručene stúpne váš kredit, pričom sa budete tešiť zo zvýšeného povedomia o vašej značke, zo zlepšeného predaja či z nadviazania nových kontaktov. K tomu všetkému však budete určite potrebovať aj pútavé a efektívne prezentačné systémy.
Skôr ako prejdeme k jednotlivým prezentačným systémom, vďaka ktorým sa stane vaša promo akcia nezabudnuteľnou, sa ale v krátkosti pozastavíme práve pri samotných promo akciách. Viete, čo všetko by mala takáto výnimočná udalosť vašej firmy zahŕňať?
Ako zrealizovať úspešnú promo akciu?
Ešte pred samotným zrealizovaním promo akcie by vás mala sprevádzať myšlienka, prečo vlastne chcete takúto udalosť pre verejnosť vytvoriť. Čo by malo byť jej hlavným cieľom, resp. posolstvom? Čo chcete potenciálnym zákazníkom povedať alebo odprezentovať?
Náš tip: Mali by ste si ujasniť, okolo akých služieb či produktov sa bude točiť celá promo akcia.
Keď budete mať v tom jasno, naplánujte si celý priebeh, program a časový harmonogram udalosti, pričom si ho prejdite pre istotu hneď niekoľkokrát. Veď ako sa hovorí – istota je guľomet. V tomto prípade nepodceňujte žiadne detaily a nestrieľajte len tak naslepo. Samozrejme, určite sa nevyhnete miernej improvizácii, no všetko by malo šliapať ako švajčiarske hodinky. V opačnom prípade by ste šli hlavou proti múru.
Náš tip: Zapamätajte si, že musíte pôsobiť sebavedomo, aby ste vašich potenciálnych zákazníkov presvedčili, prečo by si mali vybrať práve vás – vaše služby a produkty.
Nezabúdajte ani na to, že o vami plánovanej udalosti musíte včas informovať verejnosť. Síce nie vždy platí, že čím viac ľudí, tým viac zákazníkov, no pravdupovediac, percentuálna šanca, že získate nových klientov, sa s pribúdajúcim počtom návštevníkov prirodzene zvyšuje.
Náš tip: Použite komunikačné média, akými sú vaše webové stránky či sociálne siete, aby ste oslovili vašu cieľovú skupinu. Pokiaľ máte pobočku či kamennú predajňu, informujte o plánovanej promo akcii aj ich návštevníkov. Účinnou formou môžu byť v tomto prípade napríklad nálepky, plagáty či bannery.
Sociálne siete vám môžu pomôcť prilákať viacero ľudí na vašu plánovanú promo akciu. Zdroj obrázka: unsplash.com
No a na záver, urobte vašu promo akciu pre všetkých návštevníkov doslova a do písmena nezabudnuteľnou. Mali by ste si uvedomiť, že je to skutočne skvelá príležitosť, ako sa vryť vašim potenciálnym zákazníkom do pamätí. Tento predpoklad úspešnej propagačnej akcie však priamo súvisí s tými predošlými. Jednoducho, musíte všetko vyšpičkovať do posledného detailu a urobiť taký program, aby mali vaši návštevníci zo stretnutia s vami príjemný pocit.
Náš tip: Dajte vašim návštevníkom príležitosť vyskúšať si vami prezentované produkty a služby. Reálne a pozitívne skúsenosti ich môžu veľmi rýchlo presvedčiť, aby sa stali vašimi zákazníkmi. Ak však ponúkate také služby či produkty, ktoré nie je možné počas promo akcie reálne odskúšať, snažte sa ich odprezentovať v čo najlepšom svetle a vyzdvihnúť všetky ich benefity.
Aké prezentačné systémy si zobrať na promo akciu?
Správne zvolené prezentačné systémy sú jednoznačne jedným z hlavných predpokladov úspešnej promo akcie. Tým sme sa síce venovali už v predošlej kategórii, no prezentačným systémom sme sa rozhodli vyčleniť vlastnú sekciu. Prečo? Okrem toho, že ich ponuka je nesmierne bohatá a široká, si skutočne zaslúžia osobitnú pozornosť.
Pod slovným spojením prezentačné systémy rozumieme také predmety, ktorých cieľom je zviditeľniť či už firmu, značku, produkty, alebo služby. Ich variabilita zvykne spočívať nielen v širokej ponuke rozličných typov, ale taktiež v ľubovoľných možnostiach potlače. Práve potlač dokáže pretvoriť jednotlivé prezentačné systémy na personalizované marketingové nástroje šité na mieru každej spoločnosti. Aké prezentačné systémy si teda zobrať na promo akciu?
Prezentačné steny
Snáď žiadna propagačná akcia sa nezaobíde bez dominantnej prezentačnej steny. Pri jej výbere dbajte predovšetkým na kvalitu tlače, rýchlu skladnosť a jednoduchý spôsob prenášania. V tomto prípade je veľkou výhodou, ak predajca ponúka k prezentačnej stene aj prepravnú tašku.
Náš tip: Pamätáte si, ako sme vyššie spomínali, aby ste sa pokúsili urobiť promo akciu nezabudnuteľnou pre vašich návštevníkov? Určite vám v tom dokáže pomôcť špeciálna fotostena, pri ktorej si môžu vaši potenciálni zákazníci urobiť peknú pamiatku. Fotografie môžete neskôr uverejniť na vaše firemné médiá, čím si automaticky zabezpečíte, aby ich všetci odfotení navštívili. Snažte sa však vyťažiť z tejto príležitosti čo najviac a pripravte na vašich stránkach a sieťach takú ponuku služieb a produktov, ktorej „hľadači svojich fotiek“ neodolajú. Koniec koncov, raz ste ich už zaujali. Prečo by sa to teda nemalo podariť aj druhýkrát?
Promo stolíky
Podobnými parametrami ako prezentačné steny by sa mali vyznačovať tiež promo stolíky, inak známe aj ako prezentačné pulty. Výhodou je, ak potlačou korešpondujú práve s vyššie spomínanými stenami. Tieto prezentačné systémy tak pôsobia ako jeden celok. V súvislosti s výhodami promo stolíkov nemožno opomenúť ani ich prípadné vnútorné poličky. Pokiaľ nimi stolík disponuje, viete ich využiť ako praktický odkladací priestor na brožúry a letáky, ktoré môžete rozdávať potenciálnym zákazníkom. Okrem toho, môžete si tam odložiť aj drobné reklamné balíčky pre návštevníkov, ktoré je vhodné pripraviť ako poďakovanie za ich pozornosť.
Ukážka praktickej odkladacej poličky a toho, ako môže ladiť prezentačná stena s promo stolíkom.
Reklamné stany
Pokiaľ plánujete vašu promo akciu uskutočniť v nekrytých priestoroch, stávkou na istotu sú reklamné nožnicové stany, ktoré pri správnom použití a upevnení odolajú aj vetru s rýchlosťou do 70 km/h. Ich výhodou je, že neprepúšťajú vodu, môžu sa výškovo prispôsobovať, sú odolné a vyznačujú sa jednoduchou a rýchlou montážou.
Stojany, vlajky a Roll Up Bannery
Reklamné stojany, Roll Up Bannery či takzvané beachflagy predstavujú perfektné prezentačné systémy, ktorými môžete efektívne zaujať okoloidúcich, dokonca aj na väčšiu vzdialenosť. Stačí len navrhnúť pútavú grafiku, čomu sme sa zhodou okolností venovali v jednom z našich predošlých článkov. Každopádne, určite ide o marketingové nástroje, ktoré si na promo akcii zaslúžia svoje miesto.
Ktorý variant sa vám pozdáva pre vaše účely? Možností, akú podobu dať vašej promo akcii, je skutočne mnoho. Zdroj obrázka: freepik.com
Zhrnutie
Promo akcie ponúkajú viacero možností, ako po splnení nami spomínaných predpokladov a požiadaviek zvýšiť povedomie o vašej značke a získať nových zákazníkov či cenné kontakty. V súvislosti s propagačnými udalosťami nemožno opomenúť prezentačné systémy, ktoré vám môžu pomôcť správnym spôsobom odprezentovať vaše produkty a služby.
Náš tip: Komplexnú ponuku prezentačných systémov na promo akcie nájdete na tejto stránke.
Zdroje obrázkov: freepik.com, unsplash.com a vlastné spracovanie