Zaujmite vašich potenciálnych zákazníkov na rôznych výstavných expozíciách a expo podujatiach moderným spôsobom. Vyskúšajte nafukovaciu reklamu, ktorá aktuálne patrí k najhorúcejším trendom v outdoorovom marketingu.
Čo je to nafukovacia reklama?
Predstavuje nový spôsob reklamy a takpovediac neprehliadnuteľné riešenie na upútanie pozornosti. Vďaka svojej odolnej konštrukcii je ako stvorená do exteriéru, no pre svoj elegantný dizajn sa skvele hodí aj do interiérov. Nevyžaduje si žiadnu zložitú inštaláciu ani skladanie. Stačí ju len nafúkať. A popritom všetkom je ľahko prenosná.
Základom konštrukcie nafukovacej reklamy je nafukovací balón, ktorý je vytvorený z tvrdeného TPU – recyklovaný a zároveň recyklovateľný plast. Eliminuje sa tak negatívny dopad na životné prostredie. To, že je tvrdený, spočíva v jeho niekoľkomilimetrovej hrúbke. Na spodnej časti jednotlivých typov nafukovacej reklamy je uzáver, ktorý drží vzduch v balóne. Nie je tak potrebné neustále napojenie na kompresor ako pri skákacích hradoch, z ktorých uniká vzduch. Cez TPU nepresakuje vzduch vôbec. Nafukovaciu reklamu nafúkate raz a vzduch bude držať nepretržite.
Typy nafukovacej reklamy
Najžiadanejšou formou nafukovacej reklamy sú nafukovacie stĺpy. V kombinácii s nimi sa skvele vynímajú kompaktné nafukovacie stolíky. K prémiovejším produktom zas patria nafukovacie stany a brány.
Nafukovacie stĺpy
Navrhnuté na posilnenie značky a propagáciu, nafúknuté behom okamihu. Keď siahnete po moderných nafukovacích stĺpoch, na festivaloch, výstavách či veľtrhoch sa automaticky odlíšite od konkurencie. Dostupné sú v troch rozmeroch – 100 x 60 cm (7 kg), 220 x 60 cm (8 kg) a 320 x 60 cm (10,5 kg).
Nafukovacie stolíky
Atraktívne riešenie s nosnosťou až 65 kg. Nafukovacie stolíky vám perfektne a zároveň reprezentatívne poslúžia pri prezentovaní vašich úžasných produktov. Stabilitu zabezpečuje široký, pevný podstavec. Súčasťou balenia je aj praktická prenosná taška, ktorá robí zo samotného nafukovacieho stolíka mobilné reklamné médium. Nafukovací prezentačný stolík má rozmer 110 x 60 cm.
Nafukovacie stany a brány
Od nafukovacích stĺpov a stolíkov sa líšia vylepšenou konštrukciou. V prípade stanov a brán je nafukovací balón obalený ešte aj dakrónom, ktorý dokonale spevňuje celú konštrukciu. Ide o syntetické vlákno podobné hodvábu. Je však podstatne hrubšie, ale s podobnými vlastnosťami. Vyznačuje sa vysokou pevnosťou, odolnosťou a typickou čiernou farbou, ktorá sa nedá zmeniť.
Nafukovacie stany sú k dispozícii v 4 veľkostných prevedeniach – 260 x 330 x 330 cm (15 kg), 290 x 400 x 400 cm (17 kg), 330 x 480 x 480 cm (22 kg) a 380 x 580 x 580 cm (25 kg). Nafukovacie brány ponúkame v štvorcovom (320 x 450 x 40 cm, 16,5 kg) a mnohouholníkovom (450 x 650 x 60 cm, 24,5 kg) prevedení.
Výhody nafukovacej reklamy
Investícia do nafukovacej reklamy vám prinesie celý rad benefitov. V nasledujúcich riadkoch popisujeme tie najzásadnejšie.
Vždy žiarivé farby
Tlač na jednotlivé typy nafukovacej reklamy je realizovaná termosublimačnou technológiou. Teda procesom, kedy sa atrament premení na plyn a potom sa vstrekuje do samotného vlákna. V tomto prípade do vlákna polyesterovej plachty. Stáva sa tak odolný voči UV žiareniu a taktiež proti poškriabaniu. Nevybledne, ani keby ste ho nechali na slnku aj po celý rok. Vlákno polyesteru totiž nadobudne požadovanú farbu, ktorá na ňom nebude „natlačená“. Stane sa akoby samotným vláknom.
Odolná voči vetru a dažďu
Na realizáciu stanov a brán sa používajú hrubé, odolné polyesterové plachty (297 g/m²), ktoré pred samotnou tlačou prechádzajú ešte aj kalandračným procesom. Pri kalandrovaní sa daná plachta stlačí medzi dva horúce valce, ktoré jej uzavrú póry. Látka sa tak stáva impregnovanou a neprepúšťa vodu. Pod nafukovacím stanom sa teda môžete bezpečne schovať aj v prípade nepriaznivého počasia. K produktom je navyše možnosť dokúpiť si kotviace kolíky aj 10-kilové závažia na každú nohu, čím sa prirodzene zvýši ich stabilita a odolnosť voči vetru. Stany ukotvené kolíkmi sú odolné voči vetru do rýchlosti 40 km/h. Brány sa predávajú automaticky s kolíkmi, keďže stoja len na dvoch nohách.
Vymeniteľná potlač
Ak sa náhodou po určitom čase rozhodnete pre zmenu brandu či imidžu značky, vami zadováženú nafukovaciu reklamu môžete používať aj napriek tomu. Stačí len vymeniť plachty, ktoré sú z jednotlivých produktov ľahko odnímateľné zipsami. Nafukovacia reklama je tak skutočne investíciou do budúcnosti.
Vhodná do exteriéru aj do interiéru
V súčasnosti predstavuje najideálnejšiu formu outdoorového marketingu na festivaly, výstavy, veľtrhy a iné akcie pod holým nebom, resp. na prírodných priestranstvách. Napríklad, v porovnaní s takými Roll Upmi je nafukovacia reklama oveľa vhodnejšia na trávu – nielen kvôli stabilite a možnosti dodatočného ukotvenia, ale taktiež pre svoj moderný dizajn. Nafukovaciu reklamu však môžete použiť aj v rámci interiérových výstav. Skvelým príkladom je stan, ktorý dokážete premeniť na originálny výstavný stánok na rôznych expo podujatiach. Nemusíte mať pritom obavy z jeho umiestnenia a viditeľnosti potlačených stien. Aj keby ste ho museli situovať k stene, jednotlivé bočnice vieme potlačiť obojstranne. Požadovaná „message“ tak bude viditeľná aj zvnútra stanu.
Jednoduchá manipulácia
V súvislosti s benefitmi nafukovacej reklamy nesmieme opomenúť ani jednoduchú manipuláciu. Jednotlivé produkty si môžete so sebou priniesť na akúkoľvek akciu v taškách, ktoré sú buď súčasťou balenia, alebo si ich dokúpite pre ľahšiu manipuláciu. Priamo na mieste už len nafúkate nafukovačky. Môžete použiť ručné či elektrické pumpy, ktoré si viete taktiež zaobstarať priamo od nás. Nie je potrebné žiadne navliekanie či skladanie.
Fantastická spätná väzba
Naši klienti si pochvaľujú spätnú väzbu od potenciálnych zákazníkov, ktorí sa často pristavujú pri ich nafukovacích reklamách, obzerajú si ich a skúmajú ich. Priláka ich elegantné, reprezentatívne a neopozerané prevedenie, ktoré môže byť v prípade stanov ešte ozvláštnené napríklad atraktívnym závesným LED panelom. Tým pádom dochádza k prirodzenej interakcii s publikom, ktoré je tak logicky otvorenejšie ďalšej komunikácii – aj tej predajnej.
Ako si vybrať nafukovaciu reklamu
Pri výbere nafukovacej reklamy zvážte, aký typ bude najvhodnejší pre vaše potreby. Chystáte sa na nejakú promo akciu, alebo chcete zaujať moderným spôsobom na reprezentatívnej výstave? Cenovo dostupným základom môže byť kombinácia nafukovacieho stolíka s dvomi nafukovacími stĺpmi po stranách. Pokiaľ však plánujete prezentovať vaše produkty či služby v rámci rozsiahlych exteriérových priestranstiev, napríklad na festivaloch alebo outdoor akciách, odporúčame vám zvážiť aj zaobstaranie nafukovacej brány a nafukovacieho stanu. S týmito marketingovými pútačmi sa na míle odlíšite od vašej konkurencie a efektívne upútate pozornosť potenciálnych zákazníkov.
Pozdvihnite vašu prezentáciu na vyššiu úroveň
Nejedna svetová značka by vám potvrdila dôležitosť sebaprezentácie – či už v boji s konkurenciou, alebo v neustálom napredovaní. Aj preto majú tí cieľavedomí každoročne vyčlenený určitý rozpočet na marketingové aktivity. Robíte tak aj vy? Ak náhodou nie, mali by ste začať, nech vám neujde vlak. Časť z vyčlenených prostriedkov môžete použiť práve na zaobstaranie nafukovacej reklamy, vďaka ktorej pozdvihnete prezentáciu vašej značky a vašich produktov na vyššiu úroveň. Vnímajte to ako investíciu do budúcna, s ktorou zabodujete na viacerých výstavách, veľtrhoch, festivaloch či ďalších akciách.