Po koralovej ružovej a klasickej modrej, ktoré dominovali v spoločnosti počas uplynulých dvoch rokov, prichádza na scénu šedá a žltá. Spoločnosť Pantone, ktorá každoročne vyberá najvplyvnejší odtieň na nasledujúce obdobie, pridelila takéto privilégium ešte koncom roka 2020 práve dvom spomínaným farbám. Zapracujte ich do vašich letákov, reklamných tabúľ či iných marketingových nástrojov a pútačov, a budete mať istotu, že vaša značka pôjde bok po boku s najnovšími trendami.
Šedá a žltá – farby roka 2021
Šedá a žltá – na prvý pohľad dve nezávislé farby, ktoré nemajú jedna s druhou nič spoločné. Keď sa však pozriete pozornejšie, zistíte, že ide o dva odtiene, ktoré sa dokážu vzájomne podporovať. Z ich spojenia srší nielen praktickosť a sila, ale taktiež hrejivý, optimistický a pozitívny duch. Jednoducho, ide o nenapodobiteľný príbeh farieb, ktorý sa aj pričinením spoločnosti Pantone začal písať už koncom roka 2020.
Zdroj pôvodného obrázka: freepik.com
Ultimate Grey a Illuminating Yellow, resp. základná šedá a hrejivá žltá, sú konkrétnymi označeniami farieb, ktoré budú v priebehu roka 2021 hýbať spoločnosťou a zároveň určovať trendy. Dotknú sa ako marketingu, tak módneho priemyslu. A s určitosťou môžeme povedať, že neobídu ani domácnosti. Koniec koncov, možno ani tú vašu. Napríklad, už teraz je populárna kombinácia šedej sedačky so žltými vankúšmi. Nás však zaujíma spojenie šedej a žltej predovšetkým z mierne odlišného uhla pohľadu.
Kombinácia, ktorá vynikne aj na letákoch a reklamných tabuliach
Presne tak, kombinácia šedej a žltej vynikne aj na letákoch, reklamných tabuliach a mnohých ďalších marketingových nástrojoch a pútačoch. Za zmienku stoja či už plagáty, billboardy, bannery, nálepky alebo vizitky.
Zdroj pôvodného obrázka: freepik.com
Dôvod je skutočne prostý. Súhra šedej a žltej predstavuje posolstvo šťastia, ktoré je posilňované odvahou a nádejou, že sa všetko vyjasní a zároveň na dobré obráti. A nalejme si čistého vína – kto by nechcel zahrnúť takúto message do svojho brandu?
Keď hlavní protagonisti ambicióznych značiek hľadajú spôsob, ako posilniť podnikanie a odkloniť misky váh od konkurencie priamo k sebe, účinným riešením môžu byť práve správne zvolené odtiene v rámci marketingovej komunikácie. Energia, jasnosť, nádej, istota, spokojnosť... To všetko dokážu ideálne namixované farby ponúknuť vašim potenciálnym zákazníkom.
Farby roka 2021 na letákoch, reklamných tabuliach a vizitkách
Farby roka 2021 podľa spoločnosti Pantone disponujú pevnými, spoľahlivými prvkami (šedá) a zároveň veselou, slnečnou energiou (žltá). Z toho dôvodu by mali byť počas nasledujúcich mesiacov jasnou voľbou na vaše efektívne marketingové nástroje a pútače. V rámci príkladov, ako by to asi tak mohlo vyzerať, uvádzame ilustračné a šablónové obrázky letákov, reklamných tabúľ (prípadne billboardov, bannerov či plagátov) a vizitiek.
Zdroje pôvodných obrázkov: freepik.com, freepik.com, freepik.com
Zdroje pôvodných obrázkov: freepik.com, freepik.com, freepik.com, freepik.com
Zdroje pôvodných obrázkov: freepik.com, freepik.com, freepik.com
Zaujímavosť na záver
Vedeli ste, že spoločnosť Pantone zvolila farbu roka vôbec po prvýkrát ešte v roku 2000? V tom čase sa ňou stal jeden z odtieňov modrej – konkrétne Cerulean Blue. No a keď nad tým tak rozmýšľame, aj ten by mohol vyzerať parádne na vašich nových letákoch, reklamných tabuliach či iných marketingových nástrojoch a pútačoch. Nazrite preto do našej ponuky tlačiarenských služieb alebo nás rovno kontaktujte. Ochotne a zároveň s radosťou vám navrhneme a pripravíme také riešenie, s ktorým porastie aj vaše podnikanie.
Články, ktoré by vás mohli zaujímať
Letáky, plagáty či reklamné tabule? 5 výhod offline reklamy
Nepodceňujte gramatiku vo vašich letákoch + tipy na kontrolu gramatiky
Výroba a tlač letákov – čo všetko potrebujete vedieť?
6 požiadaviek na efektívne reklamné tabule
10 tipov na vytvorenie letáku, ktorý zaujme
Zdroj pôvodného titulného obrázka: freepik.com
Zdroje obrázkov: freepik.com, vlastné spracovanie